7 Mayıs 2010 Cuma

kızkıza



komşum olabilirdi,
iş arkadaşım ya da,
bir arkadaşımın arkadaşı,
yakını olabilirdi...
severdim yine onu,
dost olurdum yine de...
eltim o benim,
iyi ki yolum kesişmiş dediğim...
o ve kızı/mızla gittik
yaprak tantuniye...
.
güzeldi........

.
.
.

yeni çalışma arkadaşlarım...
hemen ısınıverdiğim...
işe severek gitmemi sağlayan,
iki tatlı insan...
onlarla gittik,
madodaki açık büfeye...
.
güzeldi...
.
.
.
birlikte olmaktan keyif aldığım
iki arkadaşla mobildeydim dün...
.
güzeldi...
.
.
.
yarın...
iki dostla yine yemekte olacağım...
.
.
.
.
.
.
.



bu hafta kızkıza yemek turlarındayım............










foto:richardmartinart

2 yorum:

  1. canım senin adına hoşça vakit geçirmene sevindim, kendi adıma kıskandım, özellikle 1.sini:))

    YanıtlaSil
  2. kanç seni:)))

    YanıtlaSil