27 Kasım 2009 Cuma

bayram

içimi ısıtan güneşin altında,
kuş seslerini dinleyerek yürüyorum...

bayram sabahı bugün,
ama benim bayramım 20 gün önce başladı...
yürüdüm,
koltuk değneklerini attım...

biliyorum,
şimdi daha iyi biliyorum ki,
sağlıklıysan hergün bayram...
.

kapıdan çıkmak üzereyiz...
ortopedist komşu ile karşılaşıp bayramlaşıyoruz...
"biraz aksıyorum" diyorum,
"bu kırıkların iyileşmesi yılları bulabilir,
4,5 ay,muhteşem sonuç"diyor...

nasıl seviniyorum,
nasıl seviniyorum...
çocuklar gibiyim...
.
.
.

böyle başlıyor bayram sabahım...







fincanımı hazırladım,

bir yandan suyun kaynamasını beklerken

bir yandan da bunları düşünüyorum.............

2 yorum:

  1. iyi bayramlar canım gerçekten senin bu kadar sürede ilerlemen bir mucize canım

    YanıtlaSil
  2. sayenizde efenim...

    iyi tedavi+iyi bakım.....

    YanıtlaSil