22 Aralık 2008 Pazartesi

ayrılış...

soğuk bir şehrin,sıcak bir ayında başlayan meslek hayatım,
sıcak bir şehrin, soğuk bir ayında noktalandı...

meslek hayatım ?
mesleğimi başka bir kurumda sürdüreceğime göre,
memuriyet hayatım böylece noktalandı demek daha doğru
olmaz mı diye düşündü kadın...

daha dün gibiydi göreve başlaması...


bilerek,isteyerek vermişti emekli dilekçesini...
peki ama içindeki bu garip burukluk hissi,boğazındaki bu yumru da neyin nesiydi şimdi?

dolaplarını boşalttı...
içindekileri hiç bakmadan çantalara doldurdu...
eğer bakarsa işin uzayacağını biliyordu...
çantalar boşaltılırken elden geçirilicek bir dolu eşya...

severdi aslında dolap köşelerinde kalmış notları,kağıtları elden geçirmeyi,unutulmuş süpriz şeylerle karşılaşmayı...

çantaları arabaya bıraktı...

evrakları hazırlanmıştı...
imzaladı...

arkadaşları,özellikle sevdikleri ile vedalaştı...
bir dolu öpücük...
bir dolu iyi dilek...

kapıdan çıktı...
yağmur...
yağmur yağıyordu...
aldırmadı yağmura,elindeki şemsiyeyi açmadı...
geriye dönüp baktı...
arabaya atladı...

yeni bir yol...
yeni bir yıl...
yeni bir iş onu bekliyordu...

gülümsedi...








3 yorum:

  1. yeni işinde başarılar dilerim ortam değişikliği bence kişinin enejisinide yeniliyor nerden biliyom bende geçen yıl bu zamanlar iş değişikliği için başvurdum ve şu anda yeni bir şevkle yeni işimde çalışıyorum

    YanıtlaSil
  2. sevgili adsız...
    yenilenme umudu ile giriştim bu değişime bende...
    ziyaretin ve iyi dileklerin için çokkkk teşekkürler...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yeni yolun aydınlık olsun, sevgili Cep aynası...

    Yüreğine gölge düşmesin...


    Sem

    YanıtlaSil