30 Kasım 2010 Salı

bir tanışma...

yolum ona nasıl düştü hatırlamıyorum...
ama sayfası ,
görür görmez sevdiklerimdendi...
keyifle gezindim o sayfalarda,
zevkine,
fotoğraflarına,
yaptıklarına hayran kaldım...
içtenliğini,tarzını sevdim...

kimden mi sözediyorum....
pembe yastık'tan:)



bugün...
benim için özel,çok özel:)
ilk kez bir blogger arkadaşımla tanıştım,
bir kahve keyfini paylaştım:)
*
teşekkürler sebiciğim,
tam da beklediğim gibiydin,
beni hiç şaşırtmadın...
*
iyiki kesişti yollarımız:))

20 yorum:

  1. ahh keşke yanınızda olsaydım, ne mutlu size :)

    YanıtlaSil
  2. ahu,
    ah keşke:)
    ben sevdim bu tanışma işlerini:)

    YanıtlaSil
  3. Kalıcı dostluklara ne güzel keyiflisin..:)

    YanıtlaSil
  4. ikinizle de tanışmayı öyle isterdim ki..birüsürü konuşacak konumuz olurdu:)

    YanıtlaSil
  5. Canım blogumda ödülün var almak istersen beklerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. CWRM,
    sağolasın...
    evet çok keyifliyim:))
    umarım kalıcı olur...
    *
    zeynep,
    ilginç bir deneyim bu...
    hem ilk kez görüyorsun,hem 40 yıldır tanıyor gibisin:))
    konuşacak şey...ooo çok:)
    keşke olsaydın sende...kimbilir günün birinde:)))

    YanıtlaSil
  7. mekila,
    almak isterim elbette:)
    şimdiden teşekkürler...
    *
    begonvilli ev,
    gerçekten çok hoştu:)

    sevgiler hepinize.....

    YanıtlaSil
  8. Cepaynacım ne iyi etmişsiniz.. Ufak ufak bu tanışmaları okuyorum bloglarda. Buralardaki güzel paylaşımların en güzel sonucu da bu olsa gerek.
    İçinize sinsin :)

    YanıtlaSil
  9. mügeciğim,
    evet,hiç bu kadar hoş şeyler yaşanılabileceğini düşünmemiştim,blog işine girince...
    ama gerçekten çok güzel arkadaşlıklar,dostluklar gelişiyor...
    görüşmek üzere :)))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ne hoş değil mi cep aynası ben de yaşadım böyle duygular. Poliklinik odamın kapısı açıldı ve ilk defa gördüğüm ama yine de sanki can dostlarım girdi içeri.
    Çok hoştu çok keyifliydi :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Cepaynacığım,
    küçücük buluşmamızdan duyduğum mutluluğu senin kaleminden okumak çok keyifli geldi :))
    Bir kahve içimlik sohbetin yazdıklarını okumaktan öte haz verdi bana..
    Sen de ne kadar cici, ne kadar zarifsin..
    Blogundan edindiğim pozitif beklentilerim bir milim farklı çıkmadı; yaşam dolu, enerji yüklüsün.
    Ben de hayatımda ilk defa böyle bir buluşma yaşadım ve çok keyif aldım.
    Devamı gelecek..
    Bir sonraki Tarsus ziyaretimde inşallah..
    Daha uzun bir sohbet için şimdiden rezervasyonumu yaptırıyorum :))
    Ağzımda bıraktığın dostuk tadı için teşekkürler.
    Gerçek dünyama hoşgeldin..

    YanıtlaSil
  12. ne hoş sanal alemde bile canlı canlı güzel arkadaşlıklar edinebiliyor insan:)) sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  13. Daha uzaktan gördüğünde tanıyor insan değil mi, konuştukça 40 yıllık dostun gibi hissediyorsun değil mi, harika değil mi :) Ben de bu mutluluğa erişenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  14. Bu sohbetten ayrı kalamazdım..Sana yeni yıl hediyesi gibi bir ÖDÜL getirdim kabul edersen bloğuma buyur..:))

    YanıtlaSil
  15. ben çok sevdim blogun en güzel yanı bu olsa gerek..yeni arkadaşlar edinmek müthiş saatler geçirmek:))

    YanıtlaSil
  16. ne güzel..ben de sayenizde PEMBE YASTIK'ın 123.izleyicisi oldum..Blog dostlukları çok güzel oluyor..ben de bu yaz sevgili blog arkadaşım ''Güngör Ekinci''ile tanıştım.Sanki kırk yıllık dostmuşuz gibi birkaç saat bir cafede sohbet ettik..arkadaşlıklar,dostluklar hiç bitmesin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. buceracığım,
    umarım daha çok yaşarız bu güzelliği:)
    gerçekten çok hoştu...

    *
    sebiciğim,
    hoşbuldum:)))
    sözlerin ve ayırdığın zaman için çok teşekkürler...
    devamını sabırsızlıkla bekliyor olacağım:)))
    *

    deepblue...,
    tadılası bir güzellik bu:)
    *
    inciçiçeği,
    gerçekten öyle:)
    *
    banuca,
    evet muhteşem bir duygu:)
    *
    CWRM,
    keşke olsaydın:)
    ödülümü aldım teşekkürler,yayınlayacağım:)
    *
    meyra,
    blogun en güzel ve en beklenmedik yanı oldu bu buluşma benim için:)
    *
    selma,
    dileğine yürekten katılıyorum:))


    sevgiler hepinize.....

    YanıtlaSil
  18. Komşusuyla paylaşamadığını sanal ortamdaki dostlarıyla paylaşıyor insanlar.Biz de pazar günü İzmirli bloggerlar olarak biraraya geldik. Kediciler hemen söyleşmeye başladık,kedilerimizin ne kadar harika olduğunu(!) anlattık birbirimize.Çok hoş oluyor gerçekten de...

    YanıtlaSil